گروه حوادث- مهدیه مصطفایی: دختر جوانی که یک پزشک میانسال را در آپارتمانی در خیابان میرعماد به قتل رسانده است در جریان جلسه محاکمه مدعی شد در دفاع از خود مرتکب جنایت شده است.

عصر هفدهم تیرماه سال گذشته ساکنان مجتمعی در خیابان میرعماد، با شنیدن فریاد‌های « آی دزد، آی‌دزد» یکی از ساکنان مجتمع، از خانه‌های خود خارج شدند و با جسد خون‌آلود مردی میانسال که در راهرو افتاده بود مواجه شدند.

با گزارش ماجرا به پلیس، گروهی از کارآگاهان اداره 10 آگاهی، همراه با بازپرس جنایی تهران عازم محل حادثه شدند و در بررسی‌های اولیه دریافتند مقتول پزشکی 45ساله است که با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

درحالی‌که تحقیقات نشان می‌داد عامل جنایت بعد از ورود به خانه پزشک میانسال، با وی درگیر شده و بعد از قتل او پا به فرار گذاشته است، ماموران در جیب مقتول یادداشت‌هایی پیدا کردند که نشان می‌داد وی روز حادثه با چند نفر تماس تلفنی گرفته است.

در تحقیق از این افراد ماموران پلیس به یک دختر جوان رسیدند که بررسی‌ها نشان می‌داد آخرین فردی بود که با مقتول تماس گرفت.

با دستگیری دختر جوان و کشف لباس خون‌آلود و یک چاقو در اتاقش، وی به اداره پلیس انتقال یافت و در بازجویی‌ها به قتل مرد پزشک اعتراف کرد.

درحالی‌که دختر جوان مدعی بود در دفاع از خود مرتکب این جنایت شده است، پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم صبح دیروز پای میز محاکمه قرار گرفت.

در این جلسه که به ریاست قاضی کوه‌کمره‌ای و 4 قاضی مستشار برگزار شد، اولیای دم مقتول با حضور در جایگاه برای متهم تقاضای قصاص کردند اما یکی از آنها مدعی شد که این دختر احتمالا دارای همدستی بوده و به‌تنهایی نمی‌توانسته است  دست به جنایت بزند.

بعد از درخواست اولیای دم، دختر جوان با حضور در جایگاه مدعی شد اتهام قتل را قبول دارد اما در دفاع از خود این جنایت را مرتکب شده است.

وی گفت: حدود 2 ماه و نیم قبل از جنایت بود که با دکتر و یکی از دوستانش در یک بستنی‌فروشی آشنا شدم. وقتی او فهمید که طراح داخلی ساختمان هستم از من خواست برای تغییر دکوراسیون ساختمانی که قرار بود تبدیل به مطب شود با وی همکاری کنم.

روز حادثه در حالی که تا قبل از آن 2بار با دکتر ملاقات داشتم، وی با ارسال پیامکی از من خواست همراه او به آن ساختمان بروم. وقتی به آنجا رسیدیم با آپارتمان خاک‌گرفته‌ای مواجه شدم که انگار کسی مدت‌ها به آنجا نرفته بود.

دقایقی از ورود ما به آپارتمان نگذشته بود که بر سر دفاع از خودم با دکتر درگیر شدم و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به کتف او زدم، سپس از آنجا خارج شدم و پا به فرار گذاشتم.

بعد از اظهارات دختر جوان قاضی کوه‌کمره‌ای با اعلام ختم جلسه دادگاه با توجه به اینکه به بسیاری از سؤالات قضات در دادگاه پاسخ داده نشد، جلسه دادگاه را تجدید کرد و قرار شد ادامه رسیدگی به این پرونده، صبح سه‌شنبه ‌صورت بگیرد.

کد خبر 70768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز